13 PICIE NIE POWINNO SIĘ PIĆ

Tam napój z złą reputację, którą pijemy-nie bez powodu. Istnieją napoje energetyczne, którego smak określa skład chemiczny trochę wątpliwe. A jeszcze są napoje, które wyglądają niewinne, ale nie za grosze. W skrócie, dla prawdziwego zasilania, aby utrzymać linię i dla zdrowego ciała, te 13 picie wypedzeni. Przynajmniej ograniczyć.

Kiedy pragnienie określa swój nos, zawsze wiadomo, że woda pitna jest najlepszym rozwiązaniem dla zdrowia. Inne napoje, które są najbardziej kuszące, Nie rób dobra do ciała.

Według dietetyka Isabelle Smith, ma 13 napojów, które lepiej wygnany (lub, co najmniej, aby spożywać z dużą moderacji).

Napojów, których należy unikać: przemysłowe, soki owocowe

  • Pasteryzowane soki owocowe.

Napojów, których należy unikać: przemysłowe, soki owocoweJeśli jesteś soku owocowego uzależniony wybrać się na prawdziwe owoce w pośpiechu. W przemysłowych soków owocowych, często zdarzają się dodatkowe barwników i cukru, które niszczą składniki odżywcze z owoców.

Tym bardziej, że te soki pozbawione błonnika, białka i zdrowych tłuszczów zawartych w “prawdziwe” owoce.

Duży problem z owoców, soki, nawet prawdziwe, polega na tym, że jedna lub dwie szklanki równoważne porcji owoców znacznie więcej, niż normalnych. I to większość owoców zawiera więcej cukru, niż trzeba, bez satysfakcji.

  • Zagęszczone soki owocowe.

“Koncentrat na bazie” – to piękne zdanie oznacza “przemysłowy”, ani więcej, ani mniej. Oznacza to, że napój zawiera wątpliwych substancji chemicznych i dodatków cukru.

Napoje bezalkoholowe lub białka, niebezpieczeństwo, ostrzeżenieNapoje bezalkoholowe lub białka, niebezpieczeństwo, ostrzeżenie

  • Napoje energetyczne dla sportowców.

Napoje te zawierają barwników i sztucznych Cukrów, nie caloric za grosze.

Dla sportowców, którzy chcą odpocząć, upiec je wczoraj lub wypełnić gardle po wyczerpującym fitness-klasa, płaskie wody lub wody kokosowej wystarczy. Naturalne źródła elektrolitów, ponadto zawierają mniej konserwantów.

  • Zerowej kaloryczności napojów.

Przeszklona herbata, słodki-degustacja napojów sportowych i innych tajemniczo cukru napoje gazowane często zawierają substancji chemicznych, sztucznych barwników i sztucznych Cukrów, które zachwycą twoje kubki smakowe, ale nie twoje ciało.

Wolę pić wodę, aby udekorować skórką z cytryny lub trochę mrożonych malin.

  • Klasyczne napoje gazowane.

Klasyczny sody zbyt dużo cukru i kalorii bez wartości odżywczej. Napoje gazowane często zawierają kwas fosforowy kwas, który uniemożliwia dobre wchłanianie wapnia przez organizm. Wynik? Zaburzenia kości i zwiększone ryzyko obrażeń (lub nawet osteoporoza).

Jeśli nie Jesteś gotów zrezygnować ze słodkich napojów gazowanych, należy wybrać taki, który zawiera jak najmniej cukru (ale nie cukier-za darmo, patrz punkt poprzedni) i upewnij się, że nie zawiera on substancji chemicznych i sztucznych aromatów.

  • Kilka batonów picie.

Jeśli nie Jesteś profesjonalnym sportowcem, nie musisz robić białko. Tym bardziej, że prawdziwe danie białka będzie o wiele więcej satysfakcji, niż napoje zawierające cukier i sztuczne aromaty w postaci bonusów.

Jeśli nie możesz obejść się bez białek, pić, wybrać mleko migdałowe bez cukru.

Że produkty mleczne należy unikać?

  • Standard mleko.

W przeciwieństwie do mleka organicznego, standard mleko często zawiera estrogen (ze względu na pasze podawano krowom).

Eksperci obawiają się, że wzrost konsumpcji hormonów zwiększa ryzyko raka piersi, raka jajników i macicy. Dlatego skupiamy się na ekologicznych produktów mlecznych.

Te słodzone produkty mleczne-to dar z niebios dla wszystkich laktozy intolerants, które nie mogą począć dziecko swoim mlekiem-darmowe poranne płatki. Ale wiele z tych sankcji mleka laktozy są pobierane z pustymi kaloriami.

Niektóre nawet zawierają karagen, zagęszczacz, pochodzących z alg morskich i które mogą podrażniać układ pokarmowy.

Najlepiej zdecydować się na organicznych mleka bez laktozy, bez dodatku cukru.

  • Rozmiar kawy ХХL.

Nie, Format “venti” ulubionej marki kawy-to nie jest dobre rozwiązanie. Oczywiście, kawa ХХL budzi cię w dwa kroki, trzy ruchy. Ale to wszystko kofeina może zakłócić twój rytm snu i układu nerwowego.

Jeśli twoje oczy otworzyć nie mogę bez porannej kawy , spróbuj stopniowo zmniejszać Rozmiar kawie.

Przygotowywał koktajle, słodka woda gazowana … nam uniknąć!Przygotowywał koktajle, słodka woda gazowana ... nam uniknąć!

  • Koktajle alkoholowe sprzedawane są już gotowe.

Czas, kiedy podlewania swoje wieczory młodzieży z ten koktajl owocowy czarny mat butelka poszła (widać, że ktoś mówi?).

Te gotowe koktajle zawierają konserwantów i dużo więcej cukru, niż trzeba.

Gotowe domowe koktajle , to o wiele lepiej!

  • Butelki wody, słońca.

Ciepło może pogorszyć tworzywa sztucznego, co, zdaniem ekspertów, może rozprzestrzeniać się substancji chemicznych do wody.

W dłuższej perspektywie, to może zakłócić system hormonalny i zwiększyć ryzyko zachorowania na raka i powodować problemy z płodnością.

  • Słodzone wód słodkich.

Często słodzone gazowane napoje zawierające więcej niż 50 mg sodu na dawkę. Te słodkie musujące wody znacznie mniej wilgoci niż płaska woda.

Opt dla wody, wolny od sodu, a zwłaszcza bez substancji chemicznych.

Leave a Comment